Salens staat al meer dan 50 jaar synoniem voor hoogwaardig meubilair en interieurontwerp. Een familiebedrijf, opgericht door Werner zijn vader, gedreven door passie en vakmanschap. Ontdek de man achter het succes van Salens en laat je inspireren door zijn visie op tijdloos design. Werner heeft een rijke geschiedenis in de meubelindustrie en een ongeëvenaarde passie voor het
vak. Onder leiding van Werner hebben we de ambitie om meubilair tot leven te brengen en ruimtes te transformeren. Zijn creativiteit en oog voor detail inspireren ons team dag in dag uit.
olivier salens
Olivier stapte in de zaak in 2009. Zijn traject doorliep elke fase, van leveringen tot het uittekenen van plannen, het opstellen van offertes en het beheren van logistiek.
Met een onmiskenbare passie voor meubeldesign, overgedragen van grootvader Wilfried Salens en vader Werner Salens, brengt Olivier een uniek perspectief op onze branche met zich mee. Bij Salens zijn we trots op onze geschiedenis, maar ook de veelbelovende toekomst die voor ons ligt. In een tijd waarin de vraag naar vernieuwing en unieke ontwerpen toeneemt, handelt Olivier als een cruciale brug voor verandering binnen Salens. Als lid van onze nieuwe generatie draagt Olivier bij om de toekomst van Salens vorm te geven, de verwachtingen van onze klanten te overstijgen en de Salens erfenis voort te zetten die al meer dan 30 jaar wordt gekoesterd.
anne-sophie nachtergaele
Wanneer je de toonzaal in Wingene betreedt verwelkomt ze jou met een glimlach.
Ze versterkt ons team als interieurontwerpster na het afronden van een succesvolle stage in 2021. Als ons jongste teamlid brengt ze frisse en eigentijdse ideeën , terwijl ze vasthoudt aan Salens' kernwaarden van kwaliteit en vakmanschap. Ze was één van de drijfveren om Salens Studio uit te bouwen tot een succesvol geheel waar veel meer dan enkel meubilair aan bod komt. Eén van haar sterkste troeven is een perfecte kleurencombinatie creëren.
Haar gepersonaliseerde en piekfijn uitgewerkte visualisaties geven telkens een duidelijk beeld waarbij de vraag van de klant perfect wordt beantwoordt.
isabelle martens
Isabelle staat al meer dan 33 jaar in voor de naadloze doorstroming van onze bestellingen tot de facturatie. Met een scherp financieel inzicht zorgt ze ervoor dat elke transactie soepel verloopt, met klanten en leveranciers, zowel nationaal als internationaal. Ze is het
aanspreekpunt voor al onze financiële processen. Daarnaast is Isabelle verantwoordelijk voor HR-taken, waaronder personeelsadministratie en loonbeheer. Haar toewijding aan nauwkeurigheid en efficiëntie is een essentieel onderdeel van ons team, waardoor Salens altijd soepel blijft draaien.
angelique warnimont
Angelique, onze administratieve duizendpoot, zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlekkeloos verloopt. Haar scherp oog voor detail, taalvaardigheden en cijfermatig inzicht komt tot uiting in de uiteenlopende organisatorische taken die ze uitvoert. Haar verantwoordelijkheden zijn even gevarieerd als ons diverse assortiment meubilair. Van het nauwkeurig opstellen van offertes tot het verzamelen van technische informatie voor operationele aangelegenheden. Haar focus ligt op de tevredenheid van de klanten. Ook voor vragen over onderhoud en dienst na verkoop kan je steeds bij haar terecht. Ze hecht veel belang aan de team en staat steeds klaar om haar collega’s bij te staan, zij het met bestellingen, facturatie, of gewoon om een potje koffie te brengen.
frederik lumbeeck
Frederik is onze specialist voor referenties in de horeca- en uitvaartsector en fungeert als een ware speurneus in deze branche. Hij gaat op zoek naar de beste oplossingen voor onze horeca klanten, dankzij zijn professionele kennis van restaurant- en bistroleven. Daarnaast heeft hij een leidende rol bij projecten in de uitvaartsector, waar zijn expertise het verschil maakt. Als technisch expert, onderhoudsman, en creatieve kracht zet hij zich in voor het succes van ons team. Frederik biedt praktische ondersteuning bij exclusieve leveringen en fungeert als een veelzijdige technicus voor diverse projecten. Zijn expertise, unieke humor en serieuze toewijding maken hem al meer dan 28 jaar tot een onmisbare schakel in ons team.
janik denayer
Janik, onze 'man on the move’ specialist, zorgt voor een vlekkeloze levering en montage van
al uw meubels.
Hij is de laatste schakel in het proces en zorgt voor het monteren van de meubels ter plaatse
zodat alles netjes en efficiënt wordt afgehandeld. Zijn grondige aanpak & epertise garanderen
dat uw meubels in perfecte staat worden geleverd.